vrijdag 8 november 2013

... en toen was het stil...

Niks ernstigs hoor. We maakten een tripje naar Nederland, dus toen was ik voor korte tijd computerloos. En bij terugkomst waren er andere dingen te doen, o.a. de boot leeg- en schoonmaken, aan land hijsen en nog eens een keertje schoonmaken, maar dan onder de waterlijn.

Maar gisteravond trok Tom Griffiths aan mijn jasje. "Zeg, zou jij niet de hele maand oktober..."

Ja. Dat zou ik. Geen letter meer geschreven sindsdien. Terwijl ik beter zou moeten weten, want als er iets is wat mij afhelpt van een rothumeur en een algemeen gevoel van misère, dan is het schrijven. Toch raar dat je weet wat je goeddoet, maar er geen vinger naar uitsteekt.

Enfin. Hier ben ik weer, en ik heb wel wat geschreven hoor: http://bridgeprojectdk.wordpress.com/latest-news/. Wederom een stuk over integreren en werken in Denemarken.

The Bridge Project is het geesteskind van Tom. Hoe slaan we met z'n allen als buitenlanders een brug naar de Deense arbeidsmarkt? Hoe kunnen we elkaar helpen en opmonteren, als het kikkers kussen ons weer eens tot híer zit? En de achterliggende gedachte is: niet lullen maar poetsen. Zelf dingen doen. Empowerment!

En schrijven dus. Volg dit blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten